About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Saturday, January 8, 2011

|| Saya Ingin Bermula Semula ||

Salam dan selamat pagi. Sekarang jam di dinding menujukkan pukul 2:45AM. Hah! Apezs masih tidak perg tidur ke? O.M.G, kenapa pula tak masuk tidur lagi budak apezs ni. Hehe sebenarnya tengah menyiapkan assigment BLOG ni. Hah bunyi macam gempaQ je, sekali esemen BLOG. Haha mengong je apezs ni, aduh sekarang tahap 50% baru untuk proses baru.

Terasa sedih meninggalkan blog yang lama saya tu. Tetapi saya mana boleh buat keputusan macamtu dah, BLOG tu saya sendiri penat mencari masalahnya dan ingin selesaikannya. Tetapi masih tidak berjaya dan akhirnya saya nak buat keputusan yang seperti ini sahajalah. Oleh itu pada yang sudi menjengah, harap korang sudi menerima perubahan apezs sekarang ini.

Apezs sedaya upaya INSYALLAH, akan mencari kenalan dan followers yang pernah follow dekat Apezs Slamber tu. Dan akan berusaha juga untuk follow kamu semua dengan suka dan rela hati. Harap kita dapat lagi ketemu dan macam biasa memberikan info-info yang terkini. Ooops nampaknya mata tidak mengizinkan saya untuk bertahan dengan lebih lama. Saya nak masuk tidur dululah ye kengkawan, semoga ketemu lagi pada masa terdekat ini. I LOve You!!.

No comments: