About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Wednesday, December 21, 2011

|| Danbo Tired ||


Hye all blogger.. Pepagi ni apezs dah rasa penat la.. Macamane nak bekerja keras utk lebih maju.. Ini baru 3 baby jaga.. Jumaat ni datang lagi satu yang apezs tunggu-tunggu.. Memang giler lah kalau apezs cakap xsabar nak jumpa. Tapi itu hakikatnya, siang malam asik teringatkan dia. Sebab belum pernah jumpa lagi. Ini kali pertama yeah...

Semoga semuanya berjalan dengan lancarnya. Nak cakap banyak, pon dah tak larat ni. Biarlah lain masa nanti kita berborak lelama ea blogger. Korang pun nanti naik muak nak baca apezsnye citer haha.. Adious..


7 comments:

ch!natsu said...

be rajin.. sekian.. =)

Boni JLL3 said...

hahaha..kuatkan semangat dan berusaha lebih lagi..hehehehe

saifudin said...

Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

the tempo of life said...

jaga baby? maksudnya?

nadya nordin said...

Saya ada menjual DANBO. Kalau beminat boleh tanya saya :)

akubercerita said...

baby? ade baby ke? huhu

akubercerita said...

ko tau, ye ye aku ingat kat luar rumah hujan.. rupanya bunyi hujan kat banner blog ko ..hahah