About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Saturday, January 8, 2011

|| Semalaman Tidur Kurang Cukup ||

Salam Selamat pagi kepada rakan-rakan apezs. Hayuuuucem... Saya demam hari ini, mungkin rindukan sangat dengan blog lama dan juga blog baru ini. Saya rasa macam nak kembali ke pangkal jalan, tetapi tidak boleh macamtu kerana saya tidak boleh berputus asa serta jangan cepat mengalah. Harapan saya mmg tinggi tetapi harap janganlah perkecilkan. Saya tetap akan kunjungi korang jika ia masih diizinkan.

Disebabkan demam saya harus juga nekad untuk berusaha dengan apa yang sudah saya mulakan. Ini harus dipertanggungjawabkan diatas segala usaha yang bakal saya harungi ni. Saya minta diri boleh? Demam ngat nak rehat kembali. Nanti saya sambung ngan korang. Tetapi semalam rasanya tidur saya tidak tenteram kerana asik terfikirkan tentang blog ni. Rasanya apa yang harus saya lakukan lagi ni..? *Pening!

15 comments:

AuTumN LeaVes said...

ade blog lama ke? asal buat bru?

jgn pening2..:) have nice weekend n ahead!

efa said...

tak pa apezs pelan-pelan ok :)get well soon yerp :)btw gi tido la huhu

♥ Cheenta ♥ said...

apez...sama la kita demam heheheh
take care tau..
kenapa tak mau kembali blog lama??huhuhu suka blog lama la..tapi blog nih pun nak follow juga hehehe wink wink

apezs shah said...

|autumn| Saya buat baru sebab blog lama saya ada masalah. Jadi saya terpaksa buat baru. xsuka ke?

apezs shah said...

|efa| Insyallah apezs pelan2 yea.. Efa harap u dapat sokong I..:(

apezs shah said...

|cheenta| Sama ke? makan ubat ye.
Awak kenapa xsuka yang nie ke? Blog lama saya ada masalah yang dah xboleh nak selesaikan. :(

♥ Cheenta ♥ said...

blog lama apezs sgt menarik tapi x pew i tetap akan follow u..wink wink

sHaH said...

i will folo u.. eh, dah folo pun.. singgahlah my blog..

blog lama nape tinggal? ada masalah.. takpe la.. rajin2 berblog..

i like ur blog.. so i link ur blog to mine..

AuTumN LeaVes said...

@apezs, soe2 saje tnye la..bukn xsuke. curious je. jgn amik hati ek.

have nice weekend! :)

IMANSHAH said...

dah follow blog baru..hurm singgah2 lah di HOK SENGOTI

apezs shah said...

|cheenta| enarik ke? dari mana agaknya kan.. Insyallah saya akan buat menarik disini sama seperti sana. Hopefully.

apezs shah said...

|shah| thanks kerana sudi follow.
apezs pasti akan follow kamu... seronoko tau dapat folllow org, terasa puas..;)

apezs shah said...

|Autumn| Hehe saya tak amik hati cuma, takot gak karang hilang korang semua ssh...:)

apezs shah said...

|I.Shah| apezs sentiasa akan singgah kesana.. shah hope skong sini yea..;)

armouris said...

lagi info tentang kurang tidur di SIHAT SELALU - Kanser Angkara Kurang Tidur