About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Saturday, January 8, 2011

|| Besday Party & Enjoy Tonite ||

Seronoknya dah lama xkeluar malam hehe. Jadi apa kata korang, nak pergi mana yea malam ni? Tetapi yang psti malam ni nak pergi sambut besday kawan. Harap semua akan berjalan dengan baik. "Kalau korang rasa ada yang tak kena, cepat-cepat hubungi polis yea" kata kawan saya. Ape kes dia kata macamtu yea? Hish sengaja nak peningkan kepala saya la ni.

Hah takpe kalau boleh apezs nak biarkan sahaja apa yang bakal derang nak buat. Korang apezs nak kena siaplah pula. Baru sahaja nak berborak ngan korang, biasalah kan dah lama xseronok macam ni. Ada pula yang cemburukan kita bersama. Nasib kita semua tak berkapel kan, kalau tidak mesti korang kamu kamu kamu semuaakan bosan.

Ya Allah awak sorry, saya terlupa pula. Saya sekarang tengah merepek bab lain. Okeh apezs nak cerita nak pergi sambut besday kawan yg arini dan nak g lepak kat tempat biasa. Itu sahaja, jangan marahkan saya. Ampunkan patik!! Bye muaahx.~

6 comments:

IMANSHAH said...

nak g tengok hoki kat stadium

Aku Macho said...

Jgn lupa baling tepung n telur ye. baru power

Siti Safiyyah said...

apezsssss nak ikut jugak..hehe :D

CekLa said...

selamat enjoy!

cekla tag apezs join bloglist..

http://sayecekla.blogspot.com/2011/01/bloglist-blogger-2011.html

sHaH said...

bro, pe bende la yg ko merepek nih???

adeh.. sampai 2, 3 kali aku baca..

aku tekan nuffnang ko.. hehehe...

Phat Lee said...

grrr....heheh.