About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Monday, February 21, 2011

|| Rezeki Yang Datang DariNya ||

kredit to en. google
Allhamdulillah..

Itu yang apezs lafazkan. Rezeki utk lunch apezs arini, nasi berlauk. Dibelanja oleh rakan sepejabat, actually dah kenyang habis perot ni. Dah dia kasi apezs kena jugala habiskan yang ada ni.

Kalau tidak kecik hati dia, rezeki pon xsuka apezs xmakannya.. Betul tak. Hah ada orang cakap tuh, "padahal apezs mmg kelaparan". Wah sape cakap tu.. takde makna okeh.. Im on diet NOW.. kehkeh~

JOM lunch la korang. Jgn ngadap pc aje, perot pon nak kena isi. Bukan n3 aje..ahakz 

10 comments:

zacky ~786~ said...

perghh

apezs shah said...

|zacky| Apelah yg perghh tu kan haha...:p

cik Ladies said...

amboi , stu hari da edit 3 entry . CL da malas taip post da.. ahaha :)

apezs shah said...

|CL| Hehe bukan macamtu..
dah lama xluahkan kan kann..
so rini nak laa postkan.. tapi dah lebih dr 3 laa CL.. :p

zati embong said...

haha kate ke jat ke?baiklah,lapar nnti jat curik2 makan kat bawah O.o

apezs shah said...

|jat| mana ada cakap kat Jat la..
hah g makan k..;)

yatie's EPISODE said...

perhh. lapau. nak burger mekdi buleh? hihi

shah-kayrul said...

dtg petang tengok ada gambar nasi berlauk...aduhhh pedih dan mendidih perut nie kelaparan...huhuhu

niesz said...

sedap nye!ari ni niesz lunck mkn roti je..ehe..

Si DauN CeRi said...

makan itu penting, we are what we eat..

oke dah jom dinner.. heee