About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Thursday, March 10, 2011

|| Happy Car ||


Yeaaa mmg I happy ni yea, bukan main² tau. Betul ni! hah pasai ape? Ni nak citer ni.

Adek 2 : Assalamualaikum. Kat na?

Abg dia yg macho : W'salam. Kat opis ar.

Adek 2 : Aku nak minta tlg ko jaga kete aku. Sebulan aku takda, g kursus kat Sabah.

Abg dia yg macho : Oh yeke. G sabah kursus yea. Bole je nak aku jaga.

Adek 2 : Ko pakai la wat g keje ke. Aku tinggal kat umah Alang, ko g amik sana la.

Abg dia yg macho : Lor kat umah Alang, alamatnya aku kena g amik kat sana la ni adehs. Ok tgk macamane nanti.

Adek 2 : Malam ni aku call balik.


Yeaaa itulah dia, saya bawa kereta Honda dia g keje la nanti. Cuma xberapa nak senyum sbb nak kena g amik kat umah Alang saya la. Bukan apa malas nak jumpa derang, hehe ada laa hal skit tu kehkeh.. Tapi da nak naik kereta Honda adek saya tu kena g juga la. Adek ni susah skit nak kasi bawa kereta dia ni. NI la peluangnya haha, lagi pon leh balik dengan aman waktu kerja sbb skrg ni asik hujan je.

Hah ape? Ada yg tanya kenapa apezs nak bawa kereta adek. Haha sebab saya mana ada kereta la. Kenapa xde? Lor sbb saya belum nak pakai lagi haha.. END!! banyak lak tanya haha... Yeaaa!! Kereta Honda adek ku kahkah..

23 comments:

sicomot-comel said...

yeah..
boleh la SCC tumpang sekali kan?
*wink3*

d_tieah said...

Rajin kau update ek..
Huhuhu..
Wah2, baru je nak kasi kuci kete BMW aku..
Takpelah, simpan lah..



Entry Terbaru : Keluhan Rakyat Malaysia Terhadap Stesen Televisyen

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

merasa keta beso laa weeehh...

apezs shah said...

|SCC| haha boleh je u..
Meih nti tggu kat tepi jalan tau..
apezs dtg amik..:p

apezs shah said...

|d_tieah| Hehe rajin utk arini je.
Selalu 2 3 entry je haha..
Yolah tu nak kasi kunci kereta
BMW dia.. inform pon x haha..:p

apezs shah said...

|AFA| Besor sgt haha..
mandai je laa.. wink!

My Little Diary said...

bole ler apezs bwk saya gi jejalan dgn kereta tu... hehehe

apezs shah said...

|MLD| Huhuu bawa g jejalan yea..
Cepat2.. siap segala yea haha..

deeya said...

eleh ! da bnyak kali naek kreta Honda .. drive nyer aje yg ta pernah . HAHA !

apezs shah said...

|deeya| lor mmg laa deeya dah selalu
naik.. Tapi n i kereta yg apezs xselalu naik sbb adek ni ssh nak kasi bawa kete dia haha..

efa said...

fuyo0..honda ehem2 apezs2 hensem la hari ni huhu( bodek nk naik kereta honda) hahaha just kidding :) best la dpt naik kereta honda..honda apa tu? nak gak cmtu hoho

c-tea said...

haha..dah dapat 10 entry lom apezs???semoge berjaya eh...cantik kan ujan kat header..camane nak buat tu??

n@jwamz said...

wahhhh...hebat adik luu da ade kete..:)

**header tu great!!!!***
u are in my bloglist...blogs i read!! ~wallaaa~

Lelaki Ini said...

bwak aku plez!

shah-kayrul said...

apez, aku rasa ada ko baca keluhan hati ko kat entri sebelum nie kot...

tak dapat BMW...Honda pun jadi la

phee ungu said...

suruh adik singgah labuan , melawat org ;p

~ap laa kena mengena nya di sini . haha

YAYA AZURA said...

waah..boleh bergaya sakan ler ngn honda...hikhik..

akak dah buat enrti baru pasal bela kura-kura..huhu...huwaa!!

lionteen said...

wah.. bestnye... hehe

Elin said...

Tq yer utk wishes tu Apesz.. Semoga cpt sehat jer.. tgk cam tak bermaya jer..

IMANSHAH said...

honda memang terbaik!!

Hanim Mahali said...

Wah, bergayalah dia lepas ni... hehehe... Tumpang kereta...

alexa yussida said...

melaram ngan honda la ye apesz:D

Sasa Al-Sharif said...

jom race.

aku nak pakai kereta aku yg roda sebijik tu. hehe