About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Wednesday, March 16, 2011

|| Jom Join Bloglist Cik SCC ||


Disebabkan saya dah ditag oleh Tengku Ashran untuk JOIN bloglist SCC. Walaupun SCC sendiri tak ajak apezs tapi apezs JOIN. Tapi lepas ni apezs jaranglaa dtg kat blog SCC yg ni sbb dia dah tukar domain.com. Tenet kat opis ni domain.com mmg dah kena block dr dulu.

Macamtu juga nasib blog SS, apezs dah jarang jenguk sbb dia dah juga tukar domain.com. Sorry kepada yang menggunakan domain, saya sukar nak BW atau dtg komen. Insyallah ada tenet lain boleh je menjengah. So SCC selamat berbloglist, apezs dah JOIN kamu!!


ada sesiapa nak join klik ini [bunny comel]





3 comments:

Cik SCC said...

ohh,,,mekaseh apesz join ! ^^

dah lewat nk jemput ni..hihi..sowi..

alaaa..ksiannye SCC ngn lelain yg ade domain ni..huk3

tp takpe,,SCC akan jenguk sini salu insyaAllah ^^

apezs shah said...

|SCC| Thanks....:)

Anonymous said...

Workstation Ford membawa kantor Anda untuk kendaraan Anda , sehingga lebih mudah untuk melakukan bisnis di Houston daripada sebelumnya . Tanyakan Anda Houston dealer Ford mengenai pilihan yang tersedia .rn   rnDengan komputer di -dash dalam pickup Ford atau van , Anda berkendara di sekitar Texas tanpa harus kembali jalur untuk kantor Anda di Houston untuk mengisi formulir atau mengirimkan perintah kerja . Cukup logon ke komputer Anda dari Ford dan memeriksa e - mail , mengisi spreadsheet dan informasi log . Anda Ford Dealer Houston dapat mendiskusikan lebih jauh dengan Anda manfaat dari workstation Ford .

[url=http://motoreviewnow.info/sandberg-volvo/]Sandberg Volvo[/url]