About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Wednesday, March 23, 2011

|| mOrning Sexy ||



ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Korang sehat arini? Pastinya sehat okeh. Apezs baru masuk keje semula, semalam cuti coz mmg xboleh nak datang keje dengan tengkok a.k.a leher yg sakit ni. Makin sakit pula semalam, pagi ni pon jadi balik tapi gigihkan juga g keje. Tak leh cuti lama², cuti dah kureng haha. Tapi sakit pagi ni okeh sikit, tak mcm semalam.

Jadi nampak gaya utk BW atau berblogging xde masa sangat la. Nak fokus habiskan kerja la, tertangguh ada juga ni. Takut dengan penilaian nanti. Jadi jom kita g sarapan dulu kemudian kita kerja dengan jayanya okeh. Jom Hot Milo satu boss.!!! :)

15 comments:

yatie's EPISODE said...

jom breakfast jommmmm!! ^^

::..daYa..:: said...

selamat pagi
semoga cepat sembuh
:))

julien hakym said...

selamat pg apesz model...

:-p hehe

::FAIZ FARISH:: said...

rerajin makan ubat ok

O'gosh said...

selamat bekerja apezs....

aleen aiden said...

haik,knape dgn leher kamoo?smoga kamoo ok2 saje.. ^_^

Siti Safiyyah said...

apezs! ;)

patut la arini cam sunyi jek blog ni..sebab besenye kan apezs suke update banyak2..;p


psstt : Remaja dan Sayang??

Syafiyana said...

have a nice day..... =)

-aqmalazmi- said...

yeahh..kerja kerja kerja

Cik Bee~! said...

selamat bkerja dgn jayanya..:)

My Little Diary said...

dah sehat nanti jgn lupa jenguk blog saya ye... hehe

semoga cepat sembuh.

d_tieah said...

Huhuhu.. Selamat bekerja..


Entry Terbaru 1 : Alkisah Sweet Couple Dan Sekuntum Bunga Ros
Entry Terbaru 2 : Giveaway Kerjasama Anati Soki & MFS

Amirrah Zawani said...

fokus kerja yg paling utama :D

srikandi cinta said...

jga ksihatan uh. okayh! :)

efa said...

fokus2 ngn kerja eceh jgn lpa mkn ubat huhu get well soon :)