About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Thursday, March 17, 2011

|| Rumahku Kecil aje ||

BERITA TERKINI
JAM 09.15AM



FRAMLINGHAM, Britain - Sebuah rumah kecil dua tingkat yang mempunyai sebuah bilik tidur di Britain bakal dijual pada harga £95,000 (RM465,777) walaupun lebarnya cuma 2.1 meter dan luas 28.6 meter persegi, lapor sebuah akhbar semalam.

Kediaman itu yang terletak di sini, dinamakan Rumah Petak dan merupakan antara rumah paling kecil di Britain.

Rumah tersebut pada asalnya merupakan sebahagian daripada struktur bangunan wap.

Sebuah agensi hartanah tempatan yang menjual rumah itu memberitahu, harganya melambung tinggi kerana lokasinya di pusat bandar di sini.

Walaupun ia kecil, kediaman itu tetap selesa kerana dilengkapi sebuah dapur, bilik mandi dan tandas serta ruang tamu kecil. - KOSMO

siapa nak rumah mcmtu? even kecil. angkat tangan.


6 comments:

qaseh johanna said...

eee..keciknye..mahal plak tu..klu akak dok sorang pon sesak napas ni..!!

pssstt..klu beso tu...saiz akak skang je..blom msk time preggy lg..hihi

julien hakym said...

wa...
encik apisz skang
dh jd wartawan ek?
hehe

ps/encik apisz.., selamatkn
saya..dganggu oleh makhluk
johnny tu!

::FAIZ FARISH:: said...

comel la

lionteen said...

best la rumah kecik2. senang kemas. hehe

AZRUL AZMI said...

tadi ada dengar pasal nidalam radio... agak menarik... tak nak la beli... baik beli rumah kat malaysia... lagi cantik dengan harga macam tu... suruh je org yang nak beli tu duduk kat malaysia...

tengku ashran said...

comel la rumah tu ^_^