About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Tuesday, December 20, 2011

|| Lamanya Blog Sayap Tak Berkembang ||



Waa lamanya apezs x update blog ni. Hampir 5 bulan juga, maaflah kekawan blogger. Ini tidak sengaja, bukan disebabkan suka suki. Actually banyak perkara yang terjadi. Tambahan pulak, mcmane apezs sendiri tak faham. Blog ni kena hack and yahoo mail berkaitan blog ni pon kena hack. Cuba fikir camne leh jadi camni.

Now dah boleh buka selepas mencuba kali yang keberapa pon xtahu. Dengan password yang sama dan email yang sama. Sekarang ni baru boleh buka semula. Ape yang terjadi sebenarnya yeah?? Dengan tidak semena-mena, apezs dah buka blog yang terbaru. tetapi kali ini apezs tidak buka sebagai blog for personal diri sgt. Blog itu dibuka untuk perniagaan kecil-kecilan apezs.

Jadi apezs menyeru dan merayu dengan seikhlas hati, jemput la datang ke NEW blog apezs. Yang berkaitan dengan arnab, perniagaan kecil-kecilan ajew. Kalau ada yang berminat tetang pet pon dialu-alukan sgt ke sana. Banyak info dan maklumat terkini. Bukan sekadar arnab malahan tentang kucing juga apezs sajikan. Hope support me.. Thanks semua..

Klik :


http://segalapet.blogspot.com



6 comments:

mrs kayrul said...

welcome back apezs..lama tenggelam dan akhirnya timbul balik...

apezs shah said...

| @kayrul | Thanks abg keyrul..
haha lama sgt tenggelam ea..;)

efa said...

hehe welcome back ahaha dah promote :p

Cik SCC said...

welcome back apesz !!! =D


WAH,,,aRNAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni yang SCC sukeeee neyh..hehehehe

diaripink said...

hehehe.. eyda pun dh lama tak aktif blog ni... teringat balik zaman dok create header untuk sayap halusinasi ni... yg sedihnye tak de kenangan dh sbb gamba tu pun dh corupt....

Anonymous said...

wahhh dah ada bisnes . terbaik