About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Thursday, January 13, 2011

|| Adakah Ini Jalannya Yg Kau Pinta? ||

Memang bukan mudah untuk menjadikan sesuatu perhubungan itu dalam keadaan yang tenteram serta apa yang kita inginkan. Setelah hati ini telah kau patah, renyut, hancur, putuskan begitu payah untuk aku hadapi dan menerimanya.
Air mata darah sekali pun yang aku titiskan, tidak akan aku dapat menerima dirimu kembali. Kerana engkau yang putuskan perhubungan ini. Tidak pernah terlintas untuk aku melafazkan serta mengimpikan 'kata-kata' perpisahan ini didalam seumur hidup ku. Ternyata kau lebih mudah meluahkan rasa.
Terkedu, terkesima, terbantut, tiada darahkah? Semua itu aku sendiri tidak tahu, apakah yang menyebabkannya terjadi. Walaupun aku sedar, terjadinya ia kerana mendengar UCAPAN kalimat dari bibirmu sendiri. Dan akhirnya aku terpaku sendiri dan merenungkan nasib diriku. Kini aku hampir redha dengan keputusan ini.
I Miss You I Miss You bla bla blaa.... YES it is, what can I do after this without you? What happend to me when u not be myside? What will be after you go to my life? What can I do when to this memories with u? What the best thing I having do when I sleep without look at you? I HAVE TO DO. No more Missing You after this.
Jika inilah satu jalan yang kau rasakan terbagus dalam perhubungan ini. Aku memohon maaf jika mempunyai salah dan silap selama ini. Sekecil-kecil zarah kuman aku pinta agar semua ini akan berlalu dengan amannya. Aku mendoakan kebahagiaan kau bersama insan baru yang kau pilih. Aku bukan siapa-siapa, hanya insan yang lemah lagi hina. SELAMAT TINGGAL KEKASIH!!



"Salam selamat pagi blogger. Untuk sekian kalinya walaupun baru 7 hari beroperasi. Apezs memohon maaf jika mempunyai setiap kesilapan yang pernah lakukan. Bagi hari ini, saya ingin mengundur diri buat seketika. Ingin menenangkan fikiran yang tengah serabut. Semoga kita akan bertemu kembali. Insyallah!!.. I LOve You."
p/s : S.S & ::Cik Ladies:: untuk tutorial yang korang ajarkan itu. Insyallah nanti saya buat, wat masa nie serabut tak boleh nak masok dalam. Anyway Thanks.

17 comments:

nur aisya humaira said...

no comment for this entry...
blh ke???

nulhazwany abdul malik said...

salam apezs.
jangan sedih2 ye.. semoga peroleh ketenangan...

come back soon

* support apezs

Amy Syaquena said...

Selamat menenangkan diri ye!

Siti Safiyyah said...

tak sure dah anta komen ke belom tadi..

err..apesal entry macam sedih je ni? komen pun macam sedih gak..baru putus cinta ea? sabar k? cara utk lupekn dia adalah dgn memaafkan dia..thats the best way tau apezs..takmo la sedih lelame..sikit2 je dahla.. *smile*

MAPPIAU said...

alaaa dik nape nih, jangan la serabut yea, takpe akak doakan mudahan segala urusan apezs dipermudahkan yea dik

will pray for u :D

hawiz said...

sabar bro..aku penah laui.hnye blog tmpat luahan perasaan..be strong beb...biar pon pedih, life must go on!!..insyaAllah..ko boley..

::..Dia daYa..:: said...

salam

semoga apezs kembali dengan ketenangan yang dicari..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

take ur time bro...jmpa lg yee...babai~~

ch!natsu said...

sweet but bitter..

uit apezs? wut happend?
apapun be strong k..

insyaAllah~

ZWAN SABRI said...

Fikiran tengah serabut?
Pasaipa?

mR.sYaH said...

sabar bro.. hadapinya dgn tenang..

efa said...

uhuk napa ni apezs mcm sedih ja?npanya takmo2 sedih...apezs kan kuat :)

nur said...

ngape la ngan apesz ni..
tenangkan minda..
dah elok2 nanti sambung blogging
ALL IN ONE

Azie Azra said...

wuts wrong bro?be patient.Allah is olwez by ur side :)

IMANSHAH said...

Salam Apezs

Semoga tenang selalu hendaknya..jumpa lagi

niesz said...

la..nape lak nie..huhu..xpe2..rest2 kan diri tu dulu ek,dptkan tenaga baru..dun think too much k..

lap u too..wakakaka..k la..main2 lak niesz ni..chill k..hv a nice day..

cik Ladies said...

gembirakan hatimu dgn 100 plus ! haha (tak membantu lgsung) .. apezs kne sbar kan ?? tgok kat ats niey , ramai yg ambil pasal apezs ,jgn risau la .. :)