About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Tuesday, January 25, 2011

|| Apa Kau Pandang Ha JPJ? Mau Saman Ka? ||

Apa tengok-tengok hah? Ada hutang sama saya ka? kalau ada kasi itu duit ma. Jangan tengok lama-lama lor. Saya tau ma, saya ini kacak lagi bergaya okeh. Sudah cepat bayar itu hutang kalau ada.

Apa lagi u mau ma, macam sudah tak pernah tengok olang ooo. Hah malas saya layan sama kamu olang, bikin saya rasa malu sama ini muka. Tunggu situ kamu olang, saya mahu tunjuk satu celita.

Eh sudah kitawa awai-awai kinapa? Belum saya tunjuk itu celita, kamu olang sudah itu kitawa ya. Baguslah kamu olang ini, pandai kitawa. Saya suka suka sukaa.. bagus noo.. Saya tilak mahu bebel panjang-panjang no, kamu olang nanti scroll sama itu bawah lagi kasi tgk celita kilakau punya ha. ENJOY~


*


*


*


*


*
eh bukan, ini saya punya pokok bunga dekat rumah la. haha... TAPI ini :-
*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*
Ini olang perli JPJ ka ha kamu olang? Pening juga saya mau baca ini huruf. 


p/s : jangan marah ini hanyalah guraun sahaja. Sumber dari Oh! Media (Facebook)

20 comments:

ch!natsu said...

haha adehla.. bgus btol..
bule wat jgk neh.. haha~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hambek kau....org buta bole celik smula ni...miahaha,....

~aYeeN & SuE~ said...

huhu..e2 pon b'potensi utk di saman sbb plat x ikot spec..keh2..mcm2 hal la..

wa,rajin dia arini wt byk entry..:)

efa said...

slh2 cmtu kena saman sb besar gedabak mcm buatan sendiri...tak leh..for sure nnti kena saman kehkeh

Biela Sapine said...

Haha. Gilaa besar woo
Orang tu rabun kott, kecik tak nampak

::FAIZ FARISH:: said...

hahahaha, gila besar... aku rasalakan, dia kena saman pasal no plate b4...maybe kecik or tak jelas... sbb sakit hati, dia buatla mcm tu...haha

Siti Safiyyah said...

jap jap kat perenggan last tuh..guraun?? apekah?? haha

heh ini kalau org cina bace pon tak paham tau apezs.. hahaha

itu org mmg perli betul eh? hehe ;P

sicomot-comel said...

hahaha...
sepuluh kilometer dah nampak dah tu..

apezs shah said...

|chinatsu| Hehe nak buat juga ke? Letak kat mana? Hahah.....:p

apezs shah said...

|A.F.A| Haha orang buta celik balik, mmg gilerh kalau macamtu kan... tak payah pembedahan...;)

apezs shah said...

|ayeen| betul tu, saya setuju. berpotensi kena saman juga. tapi dia buat nak perli ke yea? :p

apezs shah said...

|efa| Haha kompem laaaa efa.. buat yg kecik dah kena saman, besau lagilah kan... ;)

apezs shah said...

|Beila| Hahaha tua tu mmg rabun cuma dia sadar ke tidok ni..ahakz.

apezs shah said...

|Faiz| Betul2.. Aku pon skong kamu.. kasihannya dia kan hehe..;)

apezs shah said...

|S.S| Hehe nape tak betul yea?
Oh yeke, derang pon xfaham yea? ahakz.. S.S saje kan.. benci la..:p

apezs shah said...

|SCC| Hahaha.. jangan kata 10KM seribu batu kecik kot..:p

cik Ladies said...

amboi , gedabak no plat ..
nk kne saman ka itu uncle ?

uhuhu :p

apezs shah said...

|C.L| Salam....

hahaha gedabak kedebok..
kena saman lor.. ;)

niesz said...

apezs da jd uncle lim ke..ekekeke...

Amirrah Zawani said...

hahahaha!!
besar punya :D