About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Wednesday, January 26, 2011

|| CONTEST : Sambutan Setahun taufiqhelios.blogspot.com ||

Kali ini sambil menjaga kaunter nak JOIN contest dari budak fiq. Dia datang jemput apezs g JOIN contest yg dia buat. Not bad laa dia punya syarat serta isi² yg perlu kita testing done. Oleh itu let's begin, Ooops terlupa pula. Korang nak join dan terjah syaratnya ke? boleh sila klik link ini [fiq setahun]



2.0
Selepas banner dah DONE. Kewajipan untuk memberikan sedikit ulasan berkaitan dengan pengalaman dalam berblogger. Sudah semestinya dalam dunia blogger ni ada pahit serta manisnya. Cuma kita sendiri (owner) yang tahu bagaimana perjalanan dunia blog kita sendiri. Org luar hanya mampu untuk melihat jika ia terpampar dalam n3 kita jika ada. Yes PAHIT mmg sinonim dengan pelbagai kerenah/kaedah/kejadian dll. Kalau kita nak mengambarkan ia dalam kehidupan blogger ni, haish buku jurnal xcukup. Tetapi serba sedikitla saya memperihalkan disini berkaitan dunia blog saya dalam masa PAHIT. Siapa nak telan pahitkan? Tetapi kita kena juga menelan kepahitan yang datang. Sedangkan ubat yg pahit pon kita kena dan sanggup menelan kerana nak meghilangkan penderitaan yg sedang alami. Walaupon kita terpaksa telan demi kehidupan yg akan datang, wajarkah ia memberi efect yang teruk pada kita? Itu semua atas kebijaksanaan diri sendiri.

Itu berkaitan PAHIT, bagaimana pula dengan MANIS/BEST ttg berblogger ni. Ini mari kita kongsikan bersama, PAHIT tu biarkanlah diri ini sahaja yg tahu. Tak elok nak diheboh²kan.. kan kan kannn.. MANIS pulak boleh disinonimkan dengan perkara yg boleh membuatkan kita bergumbira. Banyak perkara sebenarnya yg terjadi dalam dunia blog niyg boleh membuatkan apezs rasa bertuah la. Dari segi sokongan/dorongan/bantuan/kenalan.. Hish xmampu nak tersenaraikan semuanya. Kenalan apezs dalam blog ini pula, da laaa semuanya ramah tamah, ceria, happy go lucky dll. Derang buatkan apezs ase happy walaupon waktu tu apezs tengah bersedih, duka, tension, hyper be demabom (last tu xyah caye). Jadi saya rasa dunia blog ini memang seronok, walaupun FB serta laman sosial lain wujud mereka tidak dapat meluahkan apa yg sepatutnya seperti dalam blog ni. Tak caya? Meih terfikirkan sejenak : kalau kawan tgh sedih, tulis status. Pastu org komen ala-ala kesian je, kalau blog org beri supported yg bermotivasikan kembali. Macam dia buat entry utk kita, khas tu. ahakz. Jadi blogger adalah jalan untuk menjana pendapatan jugek kan.. Kepada blogger² selamatlah ye. Kamu dalam ingatan saya. lOve u.

3.0

Fiq suruh tag. Pada saya semua yang free boleh JOIN. Macamne nak join, meih klik sini kalau tak perasan yg diatas tu. [Fiq Blogger Tegar]

p/s: jgn korang tak join. hadiah dia lumayan habis.

12 comments:

efa said...

byk sungguh contest naik pening sudah hoho :) good luck apezs

apezs shah said...

|efa| salam

hehe banyakkan contest dia..
tersangat.. tak tahu mana dah join hehe.. tapi ermm entah menangnya tidak katanya ahakz.. jOIn je.

Kak Amy said...

Good luck dik..

apezs shah said...

|kak amy| Insyallah kak. Thanks

man yusoef said...

woh..hadiah menarik ke?/ harus tidak melepaskan peluang..hehe..smoga brjye

apezs shah said...

|man| Yes hadiah dia mmg menarik okeh.. siapa tak join ugi gituu.. cepat2..

Biela Sapine said...

Hadiah nya ? Haha
Dan dan tanye hadiah woo. Kehkeh

::FAIZ:: said...

banyak gile kontest......

Nieza Micha said...

gud luck apesz..^_^

KakD said...

hehehe good luck dik :), menang nanti banjer ek hahaha

@taufiqhelios said...

gudluck! :P

Siti Safiyyah said...

err..sape blogger yg buat entry khas tu? hehe tapi saya sokong apezs..blog lg best dari fesbuk..kan kan? ;)