About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Tuesday, January 25, 2011

|| Jauh Aku Berlari, Tapi? ||

Hendak ku lari tapi mana kudratnya. 
Hendak ku simpan dalam hati tapi mana jantungnya.
Hendak ku tangisi tapi mana air matanya.
Hendak ku tatapi tapi mana rupa wajahnya.

Aduh kering segala air mahupun luntur segala kotornya. Dibasihi kini dengan keringatan air keresahan yang mungkin tiada satu pon mampu untuk membanjiri jiwa yang kontang. 

6 comments:

cik Ladies said...

nak lari kemana tu apezs , ujan lbat niey .. duk umah .. ! blaja mnari . ad bgus nye jugak ..

:p

sicomot-comel said...

haiyaa...
apesz udah masuk jiwang mood ! keh3

Siti Safiyyah said...

ehem ehem berpuitis la pulak cik abang kite ni..hehe, macam mana prektis menari tadi? dah hafal step dah? tak sabar naktengok kat klia nanti..hahaha ;)

shah-kayrul said...

aduh...berjiwang karat plak...confius aku baca...tido la...pening kepala nak paham nie...

shahjiehan said...

tu dia... ayat~ hehehe

sissyira said...

salam..

jika tidak mampu berlari, cubalah merangkak =)
jika tiada jantung, simpanlah di dalam limpa..
jika tiada air mata...biarlah air hingus jadi gantinya..
jika wajahnya tiada, pandanglah wajahku =)


hidup mesti hepi =)