About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Friday, January 21, 2011

|| mOrning After Dark ||

Salam. morning korang semua, walaweih awat comel² dan kacak² sangat hari ni? Nak g mana tu weih. Tak nak ajak ceQ ka. CeQ pun teringin nak ikut angpa jalan², tak mau ka ajak ni. Karang ceQ merajuk takpon menangis karang ha.

Sorang segak sorang lawo, nak p mana? Apa? Kija. Lor hari ni kija ka? Ish ceQ terlupa la, rupanya kija hari ni. Patutla ceQ terlewat bangun. Awat angpa tak kijut ceQ, kan dah lewat g kija.

Hah lagu mana nak buat ni? Apa? Nak suruh ceQ amik cuti ja! Mana boleh lagu tu weih, ceQ raya cina nak cuti lama tau. Nak p jalan² ke Terengganu tau. Mana boleh ceQ amik cuti skrg, rugi nanti. Takpa ceQ p redah ja noh, angpa jangan dok gatai p habaQ kat my big boss lak. CeQ seligi laju² nanti. Ada mau?

Sebelum tu angpa dah makan ka? Kalau belum, nanti angpa turun nak g beli sarapan jangan lupa tapau utk ceQ sama na. Nanti ceQ dah lewat sgt kalau nak turun p beli makan. Jangan lupa! Ingat pesan ceQ ni na.


"SELAMAT PAGI SAYANG'
p/s: Jgn lupa pukul 9PG nti jemput dtg blog. Ada contest tau!! Kalau sudi war² kan la hehe.

13 comments:

shah-kayrul said...

g sambut thaipusam kat batu caves ker???tue yg lewat ari nie erk....hehehehe

apezs shah said...

|shah| Haha g sambut Thaipusam ape.. Tlg kemas kan je hahaa...:p

selipar biru said...

hai apez..lg 10min~~

xsabar tgu..hehe

apezs shah said...

|SB| Salam

hye SB. Sabar tau..;)
Thanks sudi dtg.

cik Ladies said...

sy nk gi jlan2 ..
mcm tau2 je yg sy tga pkai lawa2 niey .. hik3 .. :p

apezs shah said...

|Cik Ladies| Hah? nak g mana tu? tak ajak pon.. Ni nak merajuk ni.

::..Dia daYa..:: said...

Amboi
lewat bangun sebab Beraya Thaipusam semalam ker
hihihi
selamat bekerja

apezs shah said...

|Dya| Hehe mana adalah. merepek je..:p

FATIN MRAZ said...

AMBOI2..loghat utara naa..

cik Ladies said...

mrajok lak da?? huhu . jom2x.. sy nk gi siang ikan , siang ayam , siang udang .. skrg ada rasa nk ikut tak ? :p

Gi bndar beli brang la .. tp bru lpas blek niey ..

apezs shah said...

|Fatin| Hehe loghat utara..
dalam ni ja.. kat luaQ hampeh nak reti cakap..:p

apezs shah said...

|CL| haha kalau camtu xmoh la..
g pasar upenya haha...:p

Lovely Bella said...

ehhehe aku pun cam terlupe ari ni keje.. tp mak ingatkan so.. keje jugak! ades