About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Wednesday, January 12, 2011

|| Serangan Balas Balikla Weih Cik Ladies ||

Ambulans please taking me away from here (from lappy). 996 *kring kring kring.... 
Apezs : Doc tolong saya sakit ni, kena serangan attack padu dengan blogger.

996 : Weih dol ape Doc Doc. Ko ngat aku anjing ka, no. ini tiada dalam talian la. Ko nak call sepital 999 lah. Mengong.*@&*$%*@!! Ooops tercarut lak.
Alamak saya salah dail no. sepital ke weih? 999 erk, patutla kena marah sakan. Tapi saya pelik gak, sapa yang menjawab tu. Hantu telifon kot! Ah lantak la. Apezs kena attack nie, dari blog ::Cik Ladies::. Sampai hati dia buat entri tuju tepek kat muka blog apezs ni.

Hasih nasebla apezs ni takde heart attack, cuma ada heart loving gituuuw!!.. Korang rasa apa yang kita nak buat kat ::Cik Ladies:: ni yea. Suka-suki sushie dia je main taram entri dia kat apezs tu. Terkezut bila baca, saya ingat En. Apezs mana dia tujukan khas tu. Rupanya En. Apezs Roshan hensem ni rupanya. *verangan jap.

Ape lagi, saya nak buat serangan balas la. Mana saya boleh dok diam macamtu je, ini sudah tahap serangan halilintaraaakda. Jap saya tengah fikirkan ni, apa yang harus saya katakan yea. Nak bagi 'hadiah' ke? Atau sekadar ucapan sahaja? Korang WAIT, stand there dont move and speak. Wah korang lak melebih dari I tau. ::Cik Ladies:: bukan serangan entri macamtula. Dia wat entri yang baik baik jela dekat apezs lor. Hah nak tahu ke entri ape? Meih klik sini --> [::Banner Apezs::]

Nak tgk 'gift' dia bagi kat apezs, jOm scroll ke bawah :

*

*

*

*

*

Ooops ini dia banner apezs, tentulah bukan. Idola je. Lagi ke bawah.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
 Ice Cream? Ooops sedap jerk.. Thanks yea ::Cik Ladies::
Saya hargai sangat, nak tisu. *Dah banjir air mata berjurai jatuh ke pipiku. Time untuk letak sidebar pulak..(",) Siapa nak minta kat dia, leh buka gerai banner ni.

21 comments:

Dzu Aamal said...

haha .. apezs tak leyh nk ltak kt sidebar ke ? sruh la siti ajar . klu dy tak nk tlong , belasah dy .. huhu .. sy nk gi bandar jp . beli brang la .. klu ad mse nnti y buat tuto psal msukkan dlm sidebar :)

apezs shah said...

|Cik LAdies| worite xde hal la.. nanti je kan kan hehe...;)

Siti Safiyyah said...

ehem ehem cik ladies skandal baru apezs ea? hehe

eh kejap, nama saya ke yg disebut2 tu??

apezs shah said...

|S.S| Awaklaa siapa lagi kan.. ahakz.. Tolong ajarkan yea..:)

Haha bila masa pulak saya berscandal ni..ahakz..:p

Unknown said...

ehem...ehem....ada pape ke ni...

Oh...tak kusangka, rupa2nya........

::..dYa..:: said...

huhu
cantik banner tu
ingat wat serangan apa td..huhuhu

follow sini gak

KakD said...

nenoooo neeenooooo nahh!! akak anta tisu toilet seploh gulung cukup dak, kalo tak cukup akak nak culik lagi kat toilet alamanda tu haaaaa

hahahaha

apezs shah said...

|wannie| Hish kesitu pulak.
xde ape2 lah.. amboi pandai2 je..:p setia pada yg satu ni..kan S.S Eh tetiba lak haha..

apezs shah said...

|Dia daya| Hehe wat serangan ape yea? hehe xdelah, serangan baek je. thanks follow here.

kiwi said...

wow..ensem idola dia..hihi..
btw kiwi folo sini tau ^^

apezs shah said...

|Mampiau| haha kak ni.. ada lak tisu toilet.. kasak laa habis muka xeq. heeh..:p

apezs shah said...

|kiwi| Ensem katanya.. mmg minat dia sgt.. suka karakter dia..;)

thanks follow.

Dzu Aamal said...

waaa~~ nk kne siti dgn wannie niey .. ! apezs , nnti sy buat tuto tu .. :)

Unknown said...

ala...wannie gurau je

apezs shah said...

|CL| Tahu xpe, Derang ni asik nak kena kan kita aje..:p

Okeh tunggu~

Siti Safiyyah said...

"setia pada yg satu ni..kan S.S"

apekah??hahaha ;)

apezs shah said...

|S.S| Yelah apezs kan org yg setia.. yea kan jelaa haha..:p

Siti Safiyyah said...

owh, okay okay..apezs mmg setia orgnye..sebab tu kat blog lame dulu ade ayat dia "jika kita berpisah aku kekasih paling sengsara"..kuikui

wahai gadis2 di luar sana, silalh jatuh hati dgn apezs..hahaha :D

apezs shah said...

|S.S| Haha janganla camtu, habis saya kena isi borang.. *wah tetibakan.. haha...;) Ingat lagikan ayat saya.

Siti Safiyyah said...

ofkosla ingat..tu yg muncul mule2 ble buka blog lame tu..memori tuu..hehe

eh apesal lak apezs yg nak kene isi borang? diaorg la yg kene isi..hehe ;)

apezs shah said...

|S.S| Hehe kan S.S, memori lama.

erk! derang ke? Apezs ngat sebab apezs kan lelaki.. Kenala isi borang ahakz..:p