About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Friday, January 14, 2011

|| You Late Then Your Fired!! ||

Danbo : Mr. K please hurry and speeding. I'm gonna late to office. Why u so slow?. I'm gonna pay u double if u can go faster.
Mr. K : Excuse me Sir. If u dont wanna be late, be early in the morning before the time. Do not blame me for this happend to you. I do my best!

Danbo : ermmmm....

Salam selamat pagi korang korang yang comel dan segak pagi ni. Apa pula menu kali ni kan? Apezs nak tahu juga ke? Apa menunya hari ini. Menu saya untuk pagi ini adalah kelewatan ke pejabat lor.

Haha itulah menunya, bukan saya tak mahu makan disebabkan lewat. Tapi mood nak makan kalau dah lewat tu yg buatkan saya dah malas. Malas dari segi nak turun ke kafe la, nak beratur la, nak memilih makanan yang dah berkurangan la DLL.

Hah satu lagi kesnya, apezs terlewat ke pejabatkan. Bukan sebab saya bangun lewat ye, dah awal seperti biasa. Cuma tidak faham disini ialah kenapa jalan utama di rumah saya pada awal pagi ini sesak dengan kereta dan ia telah membuatkan jalan pon sesak serta lambat.

Begitu musykil la dengan keadaan untuk hari ini. Walau bagaimana pun saya tetap lewat ke pejabat. 15 minit tau, lambat la tu. Hurrrmm walaupun hari ini je saya terlewat tapi jadi segan pulok. Haha kalo gituuuu siapa kat sini nak tolong tandatangankan my kelewatan haha..

Dah la asik bebel panjang pulak kan. jOm kita sambung kerja je la, tak yah sarapan brunch je terus haha. Hari ini jumaat lupa pula, salam jumaat pada kaum lelaki tu jgn lupa yea. Sayonaras.

p/s: Jangan lupa klik ini [telah anak mata] utk tgk paper hari ini. Kes best!

18 comments:

cik Ladies said...

hari niey jem sbb ada pekan sari kot dkat tmpt apezs .... xpun , org gi smyg jumaat awl sgt .. hak3

mie said...

sesekali xpe...
bukan slalu nk lewat

apezs shah said...

|cL| merepek je laa keje cL ni.. Mana ada pekan laa.. situ ada sekolah rendah..:p tapi selalu xjeam.

apezs shah said...

|mie| haha sesekali tu laa buatkan saya jadi penyegan nak tunjuk muka.

YanaMIB said...

ujan kut pg td..sbb tu jem..hehe..

cik Ladies said...

hak3 . sje je gurau ..
td cL anta adik skola rndah tu pun jem jugak .. ari niey sume nk cpt kot .. selamat bekerja :)

::..Dia daYa..:: said...

Salam
meh nak tlg tandatangan...

Selamat bekerja...

** mak kata perisa bnyk dalam perencah tu... kalau buh lebih sakit kepala.. huhuhu

apezs shah said...

|YanaMIN| Hehe hujan mmg tapi tidak lebat hanya rintik2 sahaja..;)

apezs shah said...

|Cl| Erk.. mungkin nak cepat and balik cepat ke.. jahat..:p

apezs shah said...

|daya| salam

nak tlong sign yea.. Nanti awak tlg jawbkan tau..thanks :p

niesz said...

haha..kena denda dtg lewat nie..mandi x nie.hahahaha...main2 je ek..

niesz da check da..apezs nye ok..x yah godek2 da..ehe..

ch!natsu said...

hehe br je jd kat saye beberapa hari lepas...
xpe2 pasnie cb gerak awl skit.. ok? ;)

apezs shah said...

|niesz| Haish nak denda org tak mau la... mandi lor..:p

mmg dah ok kot ahakz... Thanks tlg godek2 kan..;)

apezs shah said...

|chinatsu| Hehe dah gerak awal la u. Macam biasa dah saya gerak.. Cuma mgkin hari ini org terlalu awal kuar kot haha..;)

MAPPIAU said...

hehehe ade ape yek ari ni kat daerah kite nih? hahaha, akak pun tak tau lorr, sebab pagi tadi jalan nak menuju ke tempat keje akak ok jer hihihi

takpe dik hari ni je pun lambat bukan hari2 pun, ade sape marah ke? kalau ade meh sini akak haipp die meh biase die tuh nak marah2 apezs hahahahaa :P

apezs shah said...

|Mappiau| Entah kak, ada apelah agaknya kan.. Susah juga ni. nak tahu la haha..

ish3 berani betul akak den sorang ni..:p

efa said...

'encik apezs berapa kali ni huh nak dtg lewat ke opis...kalau macam ni la peragai awak baik saya pecat ja kamu..lagi senang'


ok tak kalau jadi bos efa ni haha gurau2 ja tu...ngee :)

ala bukan selalu apezs relex la..biasa la tu jamm...rencah jalan raya huhu..tak kan bos tak fhm..bukan selalu ya dak?

apezs shah said...

|efa| Haha mana ada, baru sekali. Kalau boleh nak dtg 2 jam je dok opis..:p

haha kalau efa jadi camtu, xleh bla la..:p