About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Monday, February 21, 2011

|| Cak Naik Lagi ||

n3 kali ini berkaitan ape pula yea?

Hah ini pasal my followers la.. Korang apezs baru je balik dari bercuti sakan, masuk je keje on blog. tup tupp pergh dah ramai jadi my followers dalam masa bape hari yea?

Nak tahu bape hari saya dah berblogging dan dah dapat kenalan/followers seramai 300. Bape hari? jeng jeng jenggg~ 42 hari dapat 300 followers. Boleh la juga dibanggakan hehe.. Untuk diri apezs jela..




Apezs nak ucapkan kepada follower² semua yang sudi be my kenalan blogger yea. Sayang korang, nanti ada masa meih kita jenguk sama-sama blog kan.

*apezs tengah pening memilih yg terbaik pada yg terbaik utk mu contest.

14 comments:

Siti Safiyyah said...

yeayy! apezs dah kembali! hamboi diaa..cuti sakan no..buah tangan mane?? bhahaha..wahh kemain kan, follower dah naik skang..tapi jangan lupe kat follower pertama yer..hehe ;p

qaseh johanna said...

wah tahniah apezs..

hurm maknanya belom 2bln pon berblog dh dpt seramai tu..

akak ni dh lame tp dok thp tu gak la..
mgkin sbb tak menarik kot..hehe

nway..trus berusaha ye..

ijam ismail said...

huhu..
congratz
=)

apezs shah said...

|SS| Hehe apezs back kan...
cuti sakan laa.. org sponser kan.. kenalaa ikot aje.. alhamdulillah followers dah naik.. amin... xkan lupa pada followers pertama apezs ni SS...;)

apezs shah said...

|Kak Qaseh| Thanks kak..
Itulah saya rasa mcm xpercaya pulak.. alhamdulillah.. Insyallah akak pasti berjaya punyalah..;)

apezs shah said...

|ijam| thanks u.. ;)

shah-kayrul said...

Apezs..aku dtg nak TAG ko...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mantop..dh maju la apesz la ni...

apezs shah said...

|shah| abg shah.. orite jap g den p tgk.. TQ

efa said...

hamboi cuti sakan pi mana tu...eceh fuyo0..dah ramai follower yeah terbaik la...

apezs shah said...

|A.F.A| Hehe mana adaq lah u..
biasa2 je kot..;) TQ

apezs shah said...

|Efa| hehe sakan tak bercuti..
alahai org banje kite u..
p perlis dan kedah.. thanks kepada semua follower jg termasuk Efa..;)

nur aisya humaira said...

wahhh,congrate2 apezs..:)
dlm mse 42 hari..tip top laa...:)

apezs shah said...

|aisya| thanks...;)
semoga awak pon berjaya...