About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Monday, February 21, 2011

|| Cinta Sampai Disini ||

cukuplah sampai disini.. aku sudah tidak mampu menahan. haruskah aku sahaja yang memahami kehendak kau dari situasi yang sangat2 kau tahu. Ini semua hanya dugaan, kenapa kau tidak mampo untuk bertahan dan cuba untuk memulihkannya. kenapa kau terlalu egois, sehinggakan kekasih kau sendiri telah memohon maaf dengan kau. bukan dia minta untuk kau berubah tetapi mengharapkan kau supaya pandai berfikir sejenak ttg apa yang telah terjadi dibiarkan lepas sahaja.

9 comments:

Hanis MY said...

ini lirik lagu ke kisah betul ni?

nur aisya humaira said...

Assalam Apezs..:)
awat nih???biarkn cinta dgn dunianye...hehe..:)

Siti Safiyyah said...

ehem layan jiwang nampak? hahaha

eh eh saya tag apezs ni..takpe ke? tak boleh pon dah tag pon..hahaha ;p

Terkini : Nama anda ada dalam ni!

cik Ladies said...

amboi,apezs knp?ada masalah ke?? :)
ce citer ce citer :)

~aYeeN & SuE~ said...

uit,,,ada brukben da ke or wifi

layan gk lagu d'masiv nie..mcm gah de mslh cinta je..byk2 bersabar k.

Sasa Al-Sharif said...

cool bro. jgn pernah lupakan memori yg telah terbina. cik awek pun sama. sila kenang kembali.

eh ini kisah benar kah?

bunga said...

cinta harus ada selamanya..bukan hanya sampai cini.hahaha..

Hanis MY said...

owh kalau kisah benar jgn sedih2 pasti ada insan yang lebih layak tuk apezs...

p/s: haha lawak ah pelangkung kana tahulah mood tgh serabut hik2...

zati embong said...

apezs! jat rasa jat tahu perasaan 2.bf jat penah bgtahu dia rasa cmtulah kat jat tau.rasa skit hati melampau2.

sian dia,selalu skit hati dgn jat. dahlah jat ni sengal.2 hari gaduh baru pjuk kaw2 dia.sebelum 2 buat derk je.huhu