About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Friday, February 25, 2011

|| Kepala Pecah Belah ||

Perghh gilerh!!!

Kepala saya tengah berdenyut sakit nak mampos..
Bukan dek kerana cuaca atau masalah cinta..
tapi kepala tengah headache/migrain dek
kerana tgh memikirkan TAJUK LAGU
yg mana harus ku bawa dlm pertandingan nanti.

Ini sudah melampau tahap gaban okeh.
apezs tak tahu, mana satu pilihan yang perlu
saya bawa. Sebab apezs bukanla pandai dalam
bab nyanyian ni sangat. Tapi nama dah dimasukkan
tidak dibenarkan menarik diri pulak tu. mamposla
kalau macamni.

undi pada Poll EN Nuff tu.

Korang g la tolong undikan untuk apezs
kat poll yg apezs dah siapkan tu. Kat mana?
<---- tu yang sebelah, ada kan. Undikan utk apezs
yea. Please, dah tak tahu nak pilih. Sore sumbang seih!!

MIGRAIN!!!

21 comments:

yatie's EPISODE said...

haha~ nyanyi lagu NEGARAKU je la apezs. patriotik sikitt. hihi

hawiz said...

salam...
yeayy...hawiz akan undi apezs...yiha...VOTE FOR APEZS..GO ..GO..GOOO!!!...^_^..ok tak?..

apezs shah said...

|yatie| haha kalau pertandingan patriotik saya dah nyanyi lagu tu hehe.. tapi bukan lor..

apezs shah said...

|hawiz| salam

hahaha thanks undikan yea..
arghh nak pengsan dah...:p

~aYeeN & SuE~ said...

xnk undi sbb 2- 2lgu tu x bpe best..hehe..xd lgu len ke??

*adess..bwu pasan profil picture apezs tu ijau..xd tiru la,ijau tuk hari ni je..:)

apezs shah said...

|sue| jahat gilerh tak nak undikan.. haish!... :p

~aYeeN & SuE~ said...

hakhak..da lgu nya x best..
hmm..cmni lagu azura la..t su undi k..

*tengah membayangkan apezs dgn suara garau jamal nyanyikan lagu azuraaaaaa..wakaka..:P

butangbutton said...

cekgu ske lagu PATAH HATI..
nyanyi lagu tuh bule?
haha..all da besh..

adamzico said...

chaiyok2.. nak suara latar x?

niesz said...

xnampak pun poll tu..huhu.. :(

shah-kayrul said...

bawak2 g sembahyang jumaat dlu...nanti confirm baru tau nak pilih lagu aper....

efa said...

lol smpai migrin!!ish nk vote kt mna 1 nya huh?

apezs shah said...

|sue| haha semua mmg xsedap.
tapi yg tu je apezs mampo bawa ni.. kot2 laa mampo haha..

*bygkan ke? alamak kompem teruk kan..

apezs shah said...

|BB| hah PATAH HATI??
dendangan siapa?? hehe...

apezs shah said...

|Long| suara latar??
alamak... Kena ada juga ni.. Betol2 hehe...:p

apezs shah said...

|niesz| sorry lupa nak infokan..
POLL dari NUFF tu.. hehe...;)

apezs shah said...

|Abg Shah| Yea tahu2.. kena g jumaat dulu.. hehe makaseh!!

apezs shah said...

|efa| yelah... penat memikir tu yg migrain haha.. ada kat sebelah yg POLL NUFF tu tau!!

niesz said...

cinta terakhir from aiman!hehe..

apezs shah said...

|niesz| wowooo lagu tu? fulamak harus apezs praktis sehabis mgkin.. seramm sikit lagu tu!

Siti Safiyyah said...

ehh lagu untuk ape pulak ni? haishh dari dancer bertukar jadi penyanyi pulak ke? ;p