About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Wednesday, March 9, 2011

|| I Hate You Forever People ||


"Bukan setakat Danbo je benci korang, aku juga benci korang. Bukan kerana korang tu hensem, lawo, kacak, bergaya. Tapi aku benci sebab kalau setakat nak kata huhuhu, baik tak payah balas langsung okeh."

Penat aku dok menaip bertanya segala, yg itu je korang nak balas. Bertapa aku rasa korang ni weird sangat pada hari ni. Oleh itu aku kata FINE, aku dah malas nak bertanya lagi okeh. Silalah pergi jauh dari hidup aku pulak.

Dah malas aku tetap malas.

32 comments:

QERY HASAN said...

what's going on bro??

apezs shah said...

|wan| entah.. baek saya xyah tegur.
kalau derang ase nak balas huhuuu je.. geram gilerh la... aaaarghh~

nur aisya humaira said...

knape ni pezs??haha...
memg lemah laa klu org jawb camtu...bgi :tampo skali pezs...hak2

apezs shah said...

|aisya| Itulah pasal u.
kalau boleh nak terajang je terus.
tak perlu nak tampo2 ni... tgh sbar tahap dewa ni.. :(

Anonymous said...

salam apezs,
awat marah ni...sila jauhkan diri dr diorang...huhuhu

Anonymous said...

kau punya header mmg nice sangat...hehe

apezs shah said...

|azharr| yeah saya tengah berusaha untuk menjauhi dari derang dah.
malas saya tetap dah malas.. benci kamu!!

Hanis MY said...

lorhh doushite? itulah pasal balas huhuhu je mmg cm ampes je, sabaq naa semoga hari ini makin ceria utk apesz..

c-tea said...

ct dah jawab pasal gps..jemput dtg blog k

Izzah | zulkifli said...

Huhuhu..mara ta??..ta mao lha mara2,nanti tak hensem..=D

Cik SCC said...

erk...huhuhu??

hey,,leks la bro..
kitorang yg lain kan ade lagi =D

apezs shah said...

|Azharr| Thanks... Org buat. ;)

apezs shah said...

|Hana| So ape yg perlu kita buat?
nak bunuh xelok lak nanti kan..
eeeeee geram betol laa Hana. haish!

apezs shah said...

|CTEA| Okeh nanti saya pergi tgk.

apezs shah said...

|izzah| mmg dah xhensem pon.. hehe.
tapi geram gilerh ase.

apezs shah said...

|SCC| Bukan ape laa SCC..
apezs memerlukan jawapan yg segera..
boleh main2.. pastu kan apezs dah mengamuk ni.

Siti Safiyyah said...

err..err..tibe2 takut lak nak tego apezs arini..macam garang jek..nak apezs yg dulu..ni sape ni? macam bukan apezs jek? :hah pulangkan apezs shah yg ngengade dulu tu..;p

qaseh johanna said...

http://qasehdindakanda.blogspot.com/2011/03/bila-yana-mula-mengetag.html


dah post tp edit balik semata2 nak tag apezs..hihi

apezs shah said...

|SS| Haha ni apezs la ni.
Cuma tah la apezs dah mood xberapa okeh.. boleh derang nak main2 pulak. tolong la.. derang bukan kenal apezs ni baru je tapi dah lama.. kenapa laa suka wat prangai camtu je.. :(

apezs shah said...

|kak qaseh| alaa kak masak saya nak buat ni hehe. cuba je la..

Siti Safiyyah said...

:hah sape yg memain ngan apezs tu? heh ss pon kadang2 bengang gak kalo kite penat2 tanye pastu jawapnye pendek jek..sabo jela

apezs shah said...

|ss| Itulah ada laaa beberapa orang arini. mcm sengal bin bengap.

Siti Safiyyah said...

uikk apezs..tak penah tengok apezs cakap macam ni..tak baik tak baik..

apezs shah said...

|SS| Haha itu tandanya apezs mmg tahao xleh nak sabar ni.. But harus COOL kan.. Nak ais batu

Siti Safiyyah said...

nak asi batu? jap ss nak tepon ah chong depan umah jap..;p

KakD said...

ayorrkkk marah sudah meh akak banjer eskerem limeplohsen meh hiks :P

mrs kayrul said...

apezs sudah hangin satu badan la...kalau ko dtg komen kat umah aku konpem aku akan jawap panjang2..hehehehhe

Ujang9897 said...

awat nie bro..garang sampai terkentut2 aku takut..=)

Joey said...

huhuhuhuhu....


eh... jangan marah yer inchek apesz :)

Anonymous said...

okay aku tak faham....layan jer...haha

man yusoef said...

awatnya apezs..chill okeh!! sabar no...* header ko mahal, siap ada pancaran kilat lagi...spesel

Tieah Madian said...

Asal ni? Ce citer ce citer..
Penat sy puji awak, langsung awk tak endah ek.. Ok, fine.. Huhuhu..

*Opsssssss

Entry Terbaru 1 : Krisdayanti Follow Twitter Aku???
Entry Terbaru 2 : Kentut Punya Pasal Orang Tersayang Dilupakan