About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Thursday, March 10, 2011

|| mOrning Geng's ||


Salam. Morning my geng. Geng happy today?
Jom teman saya g sarapan geng. Nak makan nasi goreng dengan milo panas lagilaaa. Sedap tau tugi kalau tak makan dua-dua ni. Geng menunya ape hari ni? Share ar.

Ke ada yang bawa bekal dari rumah? Buat menu ape dari rumah, kasi kat saya sikit geng. Nak gak rasa air tangan geng saya ni kan. Rezeki murah kasi kat kite kite yang nak merasa ni haha. Jangan tunggu lagi geng dah lapa jugakan, jom geng g sarap. Ada cerita best share yea geng. [",]

12 comments:

Siti Safiyyah said...

ape geng2? babap nak? ;p arini menu makan biskut cicah kopi jek..kedai tak buka lagi.. T___T

apezs shah said...

|SS| Haha xboleh erk..
habis nak sebut ape..
hye lover2 ke haha.. menunya
itu je? haish kedai xbuka g bukankan
laa SS hehe..


*Oh Men, SS apezs dah xboleh buka blog SS. dah kena blog coz ada .com :(

bunga said...

jom..makan pagi..

asyik makan2 kan..haha..

MIZZ SUE said...

su bawak bekal jemput2 jagung

apezs shah said...

|Bunga| Hehe jom laa..
tgh makan ni hehe... :)

selagi leh makan kite makan je..:p

apezs shah said...

|sue| wah sedapnya..
apezs suka jangung.. nak sikit.

julien hakym said...

amboi..bukan main lg header!

apezs shah said...

|julien| Do u like my header?
Thanks julien... Org yg buat not me.. hehe...;)

Siti Safiyyah said...

alaaa yeke? patut la tak datang dah.. :(

apezs shah said...

|SS| Itula pasal..
sedih laa camni.. bila laa lagi leh jengah SS.. :(

Siti Safiyyah said...

kat umah takde ke streamyx ke ape ke? :(

apezs shah said...

|SS| kat umah ada line curik tu
cuma kkdg ok kkdg x.. Insyallah akan
jengah blog SS Insyallah.. :)