About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Thursday, March 3, 2011

|| Laparan Tahap Remok ||


Uwaaaa nyesal dikemudian hari dah xleh watpe yea. Hah padam muka apezs, xnak g beli makan sebab malas nak turun g cafe skrg dah terasa lapa. cepatlaa nak balik kerja g cari makan lak. Korang ada makan lebih x? Kasi la sikit, apezs lapa ni. hahaha bengong aje kan.. tgh makan asam ni, meih sape nak?!


entri paling pendek kali ni haha.

18 comments:

MIZZ SUE said...

makan asam jer? nnti skit perut pulak

apezs shah said...

|sue| Habis tu hehe.. Nak wat camne?xde makan ni.

Azie Azra said...

itu lah! degil sangat.kite ni kena makan 3 meals a day taw.hehe

apezs shah said...

|azie| uwaaaaa kena marah ngan Azie.. mak tolong haha..!!

efa said...

lain kali spare la roti kering ka apa2 roti ja la kt opis tu..

IMANSHAH said...

baru nak g makan ni

sicomot-comel said...

nak megi??
hahaha

hysman said...

perut kosong mkn asam tak bgus der..

shah-kayrul said...

kang gastrik kang...makan asam bebanyak nie tengah mengidam ker????...huahuahua

qaseh johanna said...

apezs...rindu la..slalu die ade g blog akak..arini die diam plak..hihi

chat ke arini..??akak kekenyangan ni ha..ade jamuan kt opis..

Elin said...

Mnala apesz dpt gmbr2 encik kotak2 ni..cute la..

niesz said...

jom mkn cenkodok pisang..sedap nye!ehe..alamak, dah abis la..sorry apezs..haha..jahat tul niesz ni kan..

Shamsuddin Amin said...

masak la... hehe

bunga said...

bunga nak..leh??

Siti Safiyyah said...

rasain apezs! hahaha <== gelak jahat ;p


psstt : Keputusan PRK N27 dan N28

♕ Mr.IX ♂ said...

lain kali bawak la bekal biskut ker roti ke dlm beg....hehe..paling kurg air kotak ker...

Si DauN CeRi said...

xmakan berat pastu mkn asam.. brape lah pH dlm perut tu.. hihi tp sy pon suke jugak bt camtu..hahah

cik Ladies said...

ape nme katon niey?knp CL tak jumpe2 =(