About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Tuesday, March 15, 2011

|| mOrning Cinta ||


Salam. Morning uol's, sarapan pagi ni nasi goreng kampung dengan milo panas. Korang pulak bagaimana? skema pulak!! Hari ini cuaca yang indah, suka berjalan menuju ke opis. Sejuk yang mecengkam tulang rusuk kiri laa perghh!!.

Kerja akan ku usaha untuk menyiapkan, 5S uwwaaa dah naik nampeh doh haha.. Tak tahu nak kemas macamane lagi tempat saya ni. Haish apa yg harus diperlakukan lagi dengan kertas² yang ada ni haha.. Kita bakor je kita bakor aje.

*jOm suap menyuap.

8 comments:

kakyon said...

selamat bersarapan.
jangan bako..kumpul2 jual..hehe

apezs shah said...

|kakyon| Hehe jangan bako erk.
Oh leh jual upenya. ngat xboleh haha.
selamat bersarapan juga.

julien hakym said...

bestnye,
apisz nk tlong
bakar sekali?

hawiz said...

salam~ morning apezs....sarapan nasi lemak jer...hihi..air mineral..sedap..

apezs shah said...

|julien| best? uwaa xbest la haha.
aiyooo nak bako pulak.
ada geng ni haha.

apezs shah said...

|hawiz| salam

morning u..
sedap air mineral itu..
nasi lemak kureng hehe...:p

shah-kayrul said...

jom kita bako..bako je.....hahahhaha

apezs shah said...

|abg shah| Haha nak bako aje keje ye
jangan nati tercemar la..:p