About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Wednesday, March 9, 2011

|| mOrning Eat ||


Salam.. Yuhuuu uol's. Watpe pepagi buta ni haha. Sarapan ke belom? Yuhuuu uol's. Watpe pepagi bute ni haha. Sehat ke today? Yuhuuu uol's. Watpe pepagi buto ni haha. Kerja berlambak kena siapkan. *ape kes apezs tu yuhuuu yuhuu, pang jap g oq hehe. Keje mmg byk kena buat tp ada yg perlu skip. Minggu ni korang tau kerja ape yg harus apezs utamakan dulu? Hah ni nak habaq ni. Kena buat sisir! Tau sisir? Sisir ni dalam kategori perlaksanaan 5S, wujudnya 5S ni dari Negara Jepun dulu kala lagi. Pastu semua org tiru la. Serba ringkas la haha..

So kerja yg perlu buat dari semalam utk hari ini juga adalah mengoyak kerja yang bertimbun² supaya ia boleh dilupuskan tanpa pengesanan oleh pihak yg tidak berwajib haha. So mana kerja yg hakiki kena ada yg skip la sebab perlu selesaikan yg ini terlebih dahulu. Dah laa lelaki tak ramai sangat, tapi saya tetap nak koyak kertas je. Sebabkan tak sehat lagi, angkat kotak pon xlarat sbb apezs rasa apezs kena serangan muscle pain. Mmg sakit habis laa dari hari jumaat lagi mcmni. So kena amik ubat ni lagi la, tapi sape nak bawa g klinik ni haha. Dulu selalu amik ubat ni, asik kena je dulu. Dah lama xkena, sekarang datang balik la ni kesnya haha. Dah la xnak bebel lama² pepagi buta ni, jOm sarapan sesama k.

6 comments:

bunga said...

jom makan..

apezs shah said...

|bunga| Jom kita makan hehe.. :)

shah-kayrul said...

selamat pagi...jom sarap bihun goreng...hehehehe

apezs shah said...

|abg shah| selamat pagi..
alaaa xmakan bihun lor hehe.. :)

SyedGraphiX said...

ehh..ape name natang kotak nih ? hahaa

apezs shah said...

|syed| nama kotak ni danbo.. :)