About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Friday, March 25, 2011

|| Nak Lawan Akuarium Aku ||

BERITA TERKINI
JAM 10.15AM


Akuarium Besar Bapak!

NOTTINGHAM - Tidak ramai yang sanggup menukarkan bilik bawah tanah kediaman mereka menjadi sebuah akuarium besar tetapi itulah yang dilakukan oleh seorang lelaki di Britain, Jack Heathcote, lapor sebuah akhbar semalam.

Heathcote, 37, membina akuarium persendirian itu dengan kos £5,000 (RM24,603) di rumahnya di sini dan memenuhinya dengan beberapa spesies hidupan air tawar eksotik.

Akuarium gergasi itu yang berukuran 3.8 meter x 3.9 meter x 2.1 meter terletak di bawah ruang tamu kediaman lima biliknya.

"Hobi saya bukan sekadar menguasai hidup saya tetapi ia juga menguasai rumah saya," katanya.

Lelaki itu yang bekerja sebagai guru turut memberitahu, tiada televisyen di rumahnya kerana dia lebih gemar melihat ikan-ikan peliharaannya itu berenang. - KOSMO

*Okeh I jeles tengok mamat ni, dianya akuarium besar gilerh. Nak juga buat macamni, adakah dapat kelulusan dan mampu saya ni haha. Sape nak sponsor??

HEBAT!!!

3 comments:

NiSha said...

tu kes dah x ade ruang wat swiming pool la tu wat bilik cam aquarium..

d_tieah said...

Adoi.. Orang putih ni kadang2 otak gile2 kan.. Ngee :)

Entry Terbaru : Biarlah Orang Mengutuk *Senyum* Nuffnang Bagi BE Lagi

O'gosh said...

Bak meh no acc...akak bagi seploh hengget untuk start...hehe