About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Thursday, March 24, 2011

|| Noon All Busy ||


Salam hye semua. Sorry nampaknya saya xdapat nak menjelajah ke tempat korang semua. Dan saya tgk Nuffnang saya pon xde sape yg datang. Wah kritikal kesan dia, even sehari je tinggal. Takpela belom ada rezeki hehe. Sorry to say, minggu yang mmg busy sangat². Ingin menyelesaikan segala kerja yg perlu ataupun tidak, agar satu hari nanti boleh berada dalam keadaan SELESA.

Korang dah lunch ke? Jangan lupa makan, nanti dah masuknya angin dalam perot tu. Tapi kalau makan biar berpada yea, biasalah nanti mengantuk nak tido pulak. Bahaya tu!! Sehat ke? Saya masih sengal² leher ni tapi better dari haritu sikit hehe. Jiwa pon bergelora je ni, haish xsuka dalam keadaan mcmni. Sebab itu membusykan sangat diri supaya tidak memikirkan hal² macamtu kan kannn geng.

Jadi korang jaga diri okeh. Kerana diri anda amat berharga dari segalanya. Rasa macam nak buat ayat-ayat puitis je. Tapi tengokla mcmane haha. Result SPM sesiapa pon dalam kenalan korang, mcmane? Share sikit..

13 comments:

Kak Amy said...

its ok settlekan mane yang penting dulu dik..take care k

aqmalazmi said...

tu lah pasal....mal pon bz..tapi masih sempat bw sini hee :D

mie said...

gue pun sejak akhir2 ni bz..
eheheee

Julien Hakym said...

KEJUTAN?

looking forward..
tc. :-)

KakD said...

its okey la dik, mane yang perlu di dahulukan better buat dulu. Macam akak pun skang ni very la terbuzi jugek okeh hihihi :)

anyway take care ya :)

hawiz said...

ptg..hahaa

Anonymous said...

wany dapat 6a je..
adeh sikit kan. huhu

Unknown said...

Dahulukan yang penting dahulu.

Unknown said...

teringat zaman SPM dlu..heheh

cik sakdi said...

xade sape pon amik result spm taun ni.. hehe

::FAIZ:: said...

takpe, nanti klu ko tak bz... ko jenjalan la kat blog kami semua.hehehehe

IMANSHAH said...

Sekolah saya ok je SPM

niesz said...

nape hati bergelora..heeee...