About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Wednesday, March 16, 2011

|| Persendaan Tsunami Jepun ||

BERITA TERKINI
JAM 10.15AM


Bengong!!

NEW YORK - Bintang rap Amerika Syarikat (AS) 50 Cent (gambar) dikecam hebat kerana mempersendakan bencana gempa bumi dan tsunami yang melanda Jepun menerusi akaun Twitter miliknya, lapor sebuah akhbar semalam.

Selepas mendengar berita tentang beribu-ribu orang yang terkorban dalam gempa sekuat 9 pada skala Richter itu yang melanda timur laut Jepun pada Jumaat lalu, 50 Cent atau nama sebenarnya Curtis James Jackson III terus menghantar komen di laman sosial berkenaan.

"Wah berita ini (bencana alam) amat serius. Kalau begitu kita memerlukan semua cangkul dari Los Angeles hingga ke Hawaii (untuk menggali kubur bagi mengebumikan mangsa-mangsa gempa bumi dan tsunami)," kata penyanyi itu.

50 Cent yang popular menerusi album Get Rich or Die Tryin itu turut menulis singkatan LOL yang bermaksud ketawa terbahak-bahak selepas komen tersebut.

Penyanyi berusia 35 tahun itu, bagaimanapun, memohon maaf tidak lama kemudian selepas dia dikecam ramai pengguna Internet.- KOSMO

Ape nak jadi sebenarnya haish. Dah satu yg selesai, derang leh pulak nak wat lawak camtu.


6 comments:

Julien Hakym said...

American Rappers sume nye kurang hajar!

Julien Hakym said...

American Rappers sume nye kurang hajar!

FadhDeela said...

awat la diaorg nie!!! suka sgt mempersendakan bnda2 yg sensitif!

Meh singgah: Aku Masih Dara!!!

yanamib said...

ada lg yg wat lawak..cis..=_=

efa said...

GRRR....lawak tak kena gaya la adoi apa la nak jadi kan mcm-mcm plak haish

Solihin Zubir said...

terpengaruh ngan kartun zoy kot.. heheh..