About Me

My photo
Perjalanan itu bukan mudah bila sesuatu itu dipinta dengan mudah. Berjalan yang sepantas tidak akan berakhir dengan penyelamat. Jadi berdiri dan berjalan seiring dengan keadaan, pasti terubat bila mengingati.

HB Halusinasi

Tuesday, February 22, 2011

|| Bored Tahap Rabak ||

BERCINTA?!!

Ku inginkan mu, ku mahukan dirimu. biar berjauhan dari sejuta batu dan lautan ku tetap menunggu dan menyintai dirimu. Lantas akan ku gagah dalam meniti hari-hari yang bakal datang dengan mengibaratkan cintamu. Jauh disudut hatiku tidak pernah akan melupakan dirimu. Tidak kira kau akan pergi jua dari sisi ku.




Perghh!! Siapa kat sini pernah bercinta dengan cikgu masa dia bersekolah hah? cepat angkat tangan dan kening kanan. Apezs nak amik rekod ni, ini bagi memudahkan saya untuk melaraskan segala apa yg berlaku.

Haha apelah apezs merepekkan. Mahu saya tidak merepek, idea nak keluarkan bagi n3 yg berguna pada semua takde lagi ni. Mana pergilah derang ni kan, kes semalam ikot contest GiveAway Edy : KATA KAU. Tu la kot pasalnya apezs punya sel-sel otak kering dan membeku haha.

Haha nak salahkan contest tu pula kan. Tak baek tau, berdosa besar nanti. kehkeh.. Korang lunch makan ape? Bagi apezs g rehat dulu la yea.. Bertapa sekejap. Jumpa nanti!!

21 comments:

hawiz said...

arghh...keje byk nie..apezs tolong ley?,,huhu

apezs shah said...

|hawiz| he3 yeke... nk tlg camne tu??

Ujang9897 said...

cikgu bercinta dgn aku mesti best..hahah

~aYeeN & SuE~ said...

tlg tgk jek si hamis tu..ahaha..

*ouh wifi free..grr ter pk streamyx lak td..gaga

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ni dh join lom???hehhe

apezs shah said...

|ujang| ko mmg nak org je cinta ngan ko kan haha...:p

apezs shah said...

|Sue| haha tgk jerk..
kehkeh haru laa...

*mestilaa tau.. streamix bulan depan. insyallah!

apezs shah said...

|a.f.a| join ape ni??

sicomot-comel said...

aiyoo..mood jiwang la apesz ni
haha
meh sini SCC nak tibai pale tu biar betul skit fius2 otak tu

hahaha

apezs shah said...

|SCC| wah wahhh sakannya dia kan..
nak tibai kita...:p

Edy Zaidi said...

amboi..salahkan contest lak..hehe...

zati embong said...

bercinta dgn cikgu?huhu..dengan lec penah O.o haha.kenangan betul.

apezs shah said...

|edy| Haha apezs gurau ajela...;) jangan marah yea cepat tua nti...

apezs shah said...

|zati| haha letr bukan cikgu ke?
kenangan bagus tu hehe,..

Adinda Amy Sensei said...

menjengah apezs di tengah malam...apa kabauuu??

sekamar rindu said...

salam..

suka entri ni...hehe

Sasa Al-Sharif said...

ko biar betul ni pecah rekod cinta dgn cikgu

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kepada yang BELUM PERNAH JATUH CINTA...
.
.
.
Bagaimana kalau jatuh cinta?
Mahu jatuh, jatuhlah! Tetapi, jangan sampai terjerumus.
Biar selamba tapi stabil. Berkongsilah tetapi jangan tak adil.
Cubalah untuk memahami tetapi bukan bermakna
tidak boleh meminta apa2.
Bersedialah untuk terluka dan menderita,
tetapi jangan simpan semua rasa sakit
jika itu yang benar2 dialami.

Kepada yang ingin MENGUASAI...
.
.
.
Hatimu patah melihat orang yang kau cintai
berbahagia dgn org lain,
tetapi akan lebih sakit lagi apabila mengetahui
bahawa orang yang kau cintai ternyata
tidak bahagia dengan mu.

Kepada yang takut MENGAKUI...
.
.
.
Cinta menyakitkan bila anda
putuskan hubungan dengan seseorang.
Tetapi, lebih sakit lagi bila seseorang
memutuskan hubungan dengan mu.
Tetapi, cinta paling menyakitkan apabila
Orang yang kau cintai langsung tidak
mengetahui perasaanmu terhadapnya.


Kepada yang masih bertahan

MENCINTAI SESEORANG YANG TELAH PERGI...
Hal menyedihkan dalam hidup ialah
bila kau bertemu seseorang lalu jatuh cinta.
Kemudian akhirnya menyedari bahawa
dia bukanlah jodohmu dan kau telah
mensia-siakan masa bertahun-tahun
untuk seseorang yang tidak layak.
Kalau sekarang dia sudah tidak layak,
10 tahun dari sekarang pun dia tetap tak akan layak.
Biarkan dia pergi dan lupakan..

mie said...

hilangkan boring dengan tido..
heheee

bunga said...

xpernah lak bercinta ngn cikgu..tapi kaco cikgu tu pernah la..sampai dia malu..hakahkaha..

MAPPIAU said...

hah bercinte ngan cekgu time sekolah? ngeh ngeh ngeh tak sompek la dik nak bercintan cintun ngan cekgu, sebab papairfan dah ngorat akak dulu akekeke :P